Clinicile RITMICO se lansează în Buzău

clinici de cardiologie in Buzau

Clinicile RITMICO – prima rețea de clinici axate exclusiv pe investigarea și diagnosticul afecțiunilor cardiovasculare se lansează în Buzău. Electrocardiograme gratuite pentru toți locuitorii județului, timp de o lună.

Program de screening cardiac gratuit pentru buzoieni oferit de Clinicile Ritmico Buzău. Electrocardiograme doar cu buletinul timp de o lună pentru toți locuitorii județului
Locuitorii județului Buzău vor putea face electrocardiograme gratuite timp de o lună, pentru a depista bolile de inimă. Programul de screening este oferit Clinica Ritmico Buzău, parte a primei
rețele naționale de clinici private axate exclusiv pe investigarea și diagnosticul afecțiunilor cardiovasculare.

România se află pe primele locuri în Europa în ce privește mortalitatea cauzată de bolile de inimă. 2 din 3 decese se datorează afecțiunilor cardiovasculare nedescoperite și netratate la timp. În
acest context, rețeaua Clinicile Ritmico a lansat anul trecut programul de screening cardiac gratuit pentru locuitorii județelor în care activează. Până în prezent, au beneficiat de screening cardiac gratuit locuitorii din Giurgiu, Focșani și Constanța. Rezultatele arată că peste 30% dintre cei testați sufereau de afecțiuni cardiace care au necesitat investigații ulterioare și tratament. Printre cele mai des întâlnite afecțiuni depistate se numără hipertensiunea arterială, aritmiile cardiace și bolile ischemice. Acestea apar, în general, din cauza mai multor factori de risc cum ar fi dietele alimentare dezechilibrate, consumul băuturilor alcoolice, fumatul și sedentarismul. În plus, lipsa controalelor medicale duce la depistarea tardivă a acestor afecțiuni. 1 din 5 pacienți testați nu știa că are probleme cu inima.

Iulian Pleșcan, managerul general al Clinicilor Ritmico.

”Electrocardiograma este cel mai la îndemână test care ne poate spune dacă un pacient suferă de afecțiuni cardiovasculare. Durează puțin, nu doare și o oferim gratuit pentru locuitorii din Buzău luna aceasta. Nu aveți niciun motiv să nu veniți! La Clinicile RITMICO punem accentul în mod deosebit pe prevenție. Este important pentru noi ca tot mai mulți români să aibă acces la astfel de servicii” a declarat Iulian Pleșcan, managerul general al Clinicilor Ritmico.

Clinica Ritmico Buzău are trei cabinete de consultații și o sală de tratament și va funcționa în Bdul. Stadionului nr 7. Clinica dispune de dotări pentru toate tipurile de investigații pentru diagnosticarea afecțiunilor cardiovasculare:

Pacienții vor beneficia de expertiza unora dintre cei mai bine cotați medici din Buzău și București. Consultațiile și investigațiile se vor
putea face în baza unei programări telefonice la numărul de call-center 021 9966. Rețeaua Clinicile RITMICO face parte din planul de investiții al Spitalului Monza și Centrele ARES.
În urmatorii cinci ani vor fi investiti peste 4,5 milioane de euro în această rețea de clinici-butic,  axată pe investigarea și diagnosticul afecțiunilor cardiovasculare. Până la finalul anului 2023 vor fi
înființate cel puțin 30 de clinici în orașe mici și medii, unde accesul la investigații de specialitate este redus. Investiția în fiecare clinică este de aproximativ 120-150.000 de euro.